1507 Narukerä Punainen - Veiterä
![]() Narukerä Punainen |
2–9 (1 - 5) Yleisöä: 30 Alkoi: 16:57 Loppui: 17:29 Pöytäkirja Katso pöytäkirja |
![]() Veiterä |
|
|
Peliaika | 2 x 15 |
---|---|
Pvm | 11.3.2023 |
Klo | 17:00 ( - 17:30) |
Pelipaikka | Kisakatu 18, Jyväskylä |
Katsojia | 30 |
Lohko U12 ylempi lopputurnaus/Jyväskylä ylempi lopputurnaus
# | Yhteensä Koti Vieras 1. pa 2. pa | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Joukkue | O | V | T | H | M | P | O | V | T | H | M | P | O | V | T | H | M | P | O | V | T | H | M | P | O | V | T | H | M | P | |||
1 | ![]() | Veiterä | - | - | - | - | 6 | 6 | 0 | 0 | 47-19 | 12 | |||||||||||||||||||||
2 | ![]() | OLS/keltainen | - | - | - | - | 6 | 4 | 1 | 1 | 50-19 | 9 | |||||||||||||||||||||
3 | ![]() | HIFK/Kilpi | - | - | - | - | 6 | 3 | 2 | 1 | 31-21 | 8 | |||||||||||||||||||||
4 | ![]() | Botnia/Sininen | - | - | - | - | 6 | 3 | 1 | 2 | 29-16 | 7 | |||||||||||||||||||||
5 | ![]() | JPS/punainen | - | - | - | - | 6 | 2 | 0 | 4 | 15-38 | 4 | |||||||||||||||||||||
6 | ![]() | OLS/sininen | - | - | - | - | 6 | 1 | 0 | 5 | 9-44 | 2 | |||||||||||||||||||||
7 | ![]() | Narukerä Punainen | - | - | - | - | 6 | 0 | 0 | 6 | 7-31 | 0 |
Ottelutapahtumat | |||||
---|---|---|---|---|---|
0' | Aloitalive | ||||
2' | 0-1 (kl) | 45 | Rikkinen Jonne | ||
4' | Laukausohi | ||||
5' | Kulma | ||||
5' | Laukausohi | ||||
7' | 0-2 | 74 | Toivanen Otso | ||
8' | 0-3 | 91 | Lavikka Roope | ||
9' | 0-4 | 93 | Vaittinen Jere | ||
10' | Laukausohi | ||||
13' | 25 | Arponen Petrus | 1-4 (kl) | ||
13' | 1-5 | 4 | Mielonen Vili | ||
14' | Kulma | ||||
15' | Laukaus | ||||
18' | 1-6 | 28 | Kietäväinen Jessica | ||
20' | Kulma | ||||
21' | Laukaus | ||||
21' | Laukaus | ||||
21' | Kulma | ||||
23' | 1-7 | 93 | Vaittinen Jere | ||
24' | 1-8 | 88 | Mihl Asla | ||
25' | 25 | Arponen Petrus | 2-8 (kl) | ||
27' | Kulma | ||||
28' | 2-9 | 4 | Mielonen Vili | ||
30+1' | Jaksovaihtui |
